What's in my mind?



| Copyright © 2014 Francisca Figueiredo |





Uma pessoa bebe os ditos batidos verdes, ditos detox, e sente que é desta que vai andar na linha, começar a fazer mais desporto e chegar à praia tipo capa de revista de moda. Acontece que, a outra metade do meu cérebro grita-me a pés juntos que não é por deitar 2 folhas de alface num batido que vou ficar "desintoxicada" e em forma. Ser mulher implica ser complicada! Esta é só mais uma prova disso mesmo...hahahahaha...

<<< >>>

When you start drinking green smoothies it feels like this summer you gonna get fitter than ever, you'll start working out more and you'll end up having the perfect beach body. Even though my inner voice can't stop telling me that's nonsense, 2 lettuce leaves on smoothie would never get me "detoxified" and fit. Being a woman means being complicated! This is just another proof of that ... hahahahaha ...

 <<< >>>

Cuando empezas a beber los conocidos batidos verdes sientes que este verano vas a estar más en forma que nunca, comenzará a hacer más exercício y que vas a tener el cuerpo perfecto. Aunque mi voz interior no puede dejar de decirme que todo esto es una tontería. Me grita que 2 hojas de lechuga en un batido nunca me "desintoxicará" y me pondrá magicamente en forma. Ser mujer significa ser complicada! Esto es sólo una prueba más de eso mismo ... jajajajaja ...




| Copyright © 2014 Francisca Figueiredo |


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...