Visit Seoul - Deoksugung Palace





Ao olhar para o blog e para o meu Instagram apercebi-me que tenho partilhado poucas fotos de Seúl por aqui. Assim que, hoje decidi levar-vos em visita até um dos muitos palácios de Seúl. São uma das minhas perdições nesta cidade. Devo-lhes grande parte da minha sanidade mental! Adoro os jardins, as cores, os motivos e como nos transportam para um cenário de filme.

<<< >>>

I was looking at my Instagram account and realized I have shared very few photos of Seoul here. So today I decided to take you on a visit to Deoksugung Palace. Seoul's palaces are one of my favorite things in this city. I owe them my sanity! The gardens, the colors, the lotus motifs and the way they transport us to the old times make me happy.









 






 
 




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...