Visit Seoul - Deoksugung Palace





Ao olhar para o blog e para o meu Instagram apercebi-me que tenho partilhado poucas fotos de Seúl por aqui. Assim que, hoje decidi levar-vos em visita até um dos muitos palácios de Seúl. São uma das minhas perdições nesta cidade. Devo-lhes grande parte da minha sanidade mental! Adoro os jardins, as cores, os motivos e como nos transportam para um cenário de filme.

<<< >>>

I was looking at my Instagram account and realized I have shared very few photos of Seoul here. So today I decided to take you on a visit to Deoksugung Palace. Seoul's palaces are one of my favorite things in this city. I owe them my sanity! The gardens, the colors, the lotus motifs and the way they transport us to the old times make me happy.









 






 
 




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...