Já estamos em Seoul :: We're already here in Seoul


      Francisca Figueiredo


Tadaaaaaaaaa! Foi um piscar de olhos e estamos a viver em Seoul.
  Eu sei... eu sei... pela foto nem parece Seoul mas até agora este tem sido o meu hot-spot por estas bandas. Porquê? Bem... fica a dois passos da nossa casa,
é VERDE com jardins (vocês conhecem-me ^^) e é onde trabalha o nosso Hugo. 
Quais são os vossos planos esta semana? Por aqui a minha vida "glamourosa" continua e incluirá desempacotar toda a nossa tralha, limpar este novo apartamento e comprar uma cama + microondas + mesa de cozinha e cadeiras para tentar torná-lo um pouquinho mais acolhedor. 
Até nos vermos por aqui, outra vez, vamo-nos vendo pelo Instagram?
xoxo

<<< >>>

Tadaaaaaaaaa! In the blink of an eye we're living in Seoul.
 I know... I know... my photo doesn't look like Seoul but so far this is my favorite place in Seoul. W-h-y? Well... it's two quick steps from my apartment, it's GREEN ^^ (you know me) and it's my husband's new workplace
What are you up to this week? Around here, I'll have a "super glamorous" week unpacking, cleaning, buying bed + microwave + table + chairs and trying to make this (mini) apartment feel homey. Fancy life isn't it? Wish me luck!
I'll keep in touch. Meanwhile why don't you follow me on Instagram?





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...