DIY: easy & inexpensive Wall Update


source



Encontrei esta ideia ao ler um dos blogs de decoração de que mais gosto: My Scandinavian Home. Pareceu-me uma ideia tão simples, bonita e barata que tinha mesmo que a partilhar convosco. A ideia é arranjar autocolantes de parede (estes são muito giros e custam só 17 euros) e aproveitá-los para dar um ar diferente a uma parede. Eu gosto especialmente das bolitas e das gotas de chuva. E tu?

 <<< >>>


I came across this idea in one of my favorite decor blogs: My Scandinavian Home. It seemed to me such a simple, beautiful and inexpensive way to update a room. You get some wall stickers (these are amazing and just 17 euros) and stuck them at random over wall. I'm dreaming of the black polka dots and black raindrops. I absolutely love the outcome. What about you?

 <<< >>> 


Encontré esta idea en uno de mis blogs de decoración favoritos: My Scandinavian Home. Me pareció una manera tan simple, hermosa y barata de actualizar una habitación. Cómo? Con pegatinas de pared (estos son increíbles y sólo 17 euros). Estoy soñando con los polka dots negros y con las gotas de lluvia negras. Me encanta el resultado. ¿Y a ti? 



http://mysecondhandlife.indiedays.com/2013/07/23/diy-polka-dot-wallpaper/

http://mysecondhandlife.indiedays.com/2013/07/23/diy-polka-dot-wallpaper/



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...