Almofada de amamentação :: Breastfeeding pillow

     Photo: Francisca Figueiredo


Agora que os primeiros amigos começam a ser pais, surgem pedidos num universo ainda novo para mim. Nasceu a pequenina Maria Inês e a recente mãmã pediu-me que lhe fizesse uma "Almofada de Amamentação".  Separei vários tecidos e ainda quero arranjar alguns de cores mais vivas para que ela escolha como quer a almofada.

Now that some friends begin to be parents, there is a sewing world still new for me.The tiny  Maria Inês was born and her mom asked me to make a "Breastfeeding Pillow." I've chosen some fabrics but I still wanna get some more with brighter colors. That way Catarina can choose how she wants the pillow.


      Fabrics at Ikea and fabric.com


Uma breve pesquisa na internet mostrou-me que há vários modelos pelos quais podemos optar, e nenhum deles parece difícil de fazer em casa. Os preços destas almofadas são altos e os padrões não são nada apelativos, por isso a opção de costurá-la parece realmente tentadora. Estes são três dos vários modelos que encontrei:
  

A quick Internet search showed me several models for "Breastfeeding Pillows". None of them seem hard to do at home. The prices of these Pillows are high and their fabrics are not appealing, so the option to sew them at home looks really tempting. These are three  of many models I found:



 Milk Bar Twin Feeding Pillow


     Milk Bar Breastfeeding Pillow

      Bosom Feeding Pillow   



Agora basta escolher o modelo e o tecido que a Catarina quer. Para a semana  a "Almofada de Amamentação" da Maria Inês está pronta a entregar!

Now Caterina can choose the model and tissue she wants. In a week the "Breastfeeding Pillow" for Maria Ines is ready to deliver!
 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...